Skip to content

Pfadistufe

Im Zeitalter der Technik bildet die Pfadi einen Ausgleich zum normalen Alltag der Jugendlichen zwischen 10 und 15 Jahren. Der Teamgeist, die Kreativität und die persönliche Entwicklung der Jugendlichen soll gefördert werden und der Spass ist immer im Vordergrund. Die Pfadileiter der Pfadi Don Bosco Hergiswil veranstalten jede 2. Woche eine Aktivität. Zudem gibt es jedes Jahr ein Pfingstlager (PfiLa), welches 3 Tage und ein Sommerlager (SoLa), welches 2 Wochen dauert und ein grosses Highlight des Pfadijahrs ist. Alle Daten der Pfadi kannst du aus dem Kalender unten entnehmen.

Parfait

Parfait

Pfadistufenleiter

Ich bi de Parfait und Stufeleiter bi de Pfadi. Mini Lieblingsvorspies isch Salat ohni Salatsauce.

Tilo

Tilo

Pfadileiter, Materiallager-Chef, Lagerleiter SoLa Pfadi

Min Name isch Tilo und ich bi Pfadileiter. Am Endi vo jedem Regeboge gfindet mer en Chübel voller Gold, mine hani noni gfunde.

Dachs

Dachs

Abteilungsleiter, Chef Social-Media-Team

Es wird gemunkelt, dass mer mitere schnelle Brülle mit allne Fortbewegigsmethode 5% vo de Ziit iispart und debi no hot usgseht.
Ich bi de Dachs und für üch als Abteiligsleiter aktiv.

Fuego

Fuego

Pflokchef, Pfadileiter

Ich bi de Fuego, Pfadileiter und zueständig für s'Pfadilokal. Ich entfache s'Füür ide Bänzöse!

Bere

Bere

Pfadileiter, Pflok-Team

Min Name isch Bere und ich bin hauptbrueflich Pfadileiter und due näbebi nochli studiere. Zum Zmorgä iss ich Cini-Minis!

Hava

Hava

Aktuarin, Social-Media, Pfadileiterin

Ich bin d’Hava, Pfadileiterin und chan ohni Ketchup nid läbe!

Axe

Axe

Pfadileiter

Ich bin de Axe. Ich bin Pfadileiter und drum immer ganz heiter. Abentüür, Spass und es Klo das hemmer im Pfadilager scho. Reime chani au.

Wiff

Wiff

Pfadileiterin, Pflok-Team

Ich bin d’Wiff und die chlienschd Pfadileiterin. Ich träge darum im Schueh wo mich grösser mache söttet (ohni Erfolg…).

Miel

Miel

Pfadileiterin

*singend* Ich bin eine Biene....

Tiki

Tiki

Pfadileiter

Leiter i de Pfadi und no grüen hinder de Ohre.

Request for Fly

Play Video